fredag 5 oktober 2012

Champagnefärgade diamanter

Tankarna snurrar som bara den kring vigselringen! Gång på gång bestämmer jag mig för att köra på vanliga vita diamanter, för att i nästa stund tänka att champagnefärg vore ju väldigt fint! Jag kan inte bestämma mig!!! 

Idag photoshoppade jag ihop några bilder på hur Schalins Passion 237-2,5 1.15 skulle se ut med champagnefärgade diamanter. Så som jag tänker att champagnefärgade diamanter ser ut, riktigt irriterad på att Schalins inte kan visa!




Och för att jämföra kommer här en bild på örhängen med champagnefärgade diamanter:



Om man jämför mot detta så ser det ju ut som att mittenalternativet av ringarna är det som stämmer bäst överens i färg.


Varför vill jag då ha färgade diamanter? Jo för att jag tror att det framhäver stenen i min Seine! Men jag vet inte! Skulle ju hemskt gärna vilja prova hur det ser ut men det verkar ju vara omöjligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar