torsdag 4 oktober 2012

Bruna diamanter

Nu har jag snart kört 1 vecka med modifast och det har gått kanon! Har inte fuskat en enda gång. Ska väga mig på lördag och se om det gett något resultat.

Idag kom jag på en grej. Jag kanske skulle ha bruna diamanter i min vigselring?! Jag mailade Schalins direkt och det gick att ordna, men jag skulle vända mig till en återförsäljare för prisuppgifter. Jag vet inte om det är dyrare eller billigare med bruna diamanter? Jag tror det är billigare.

Hittar ingen bra bild på hur det skulle se ut (har googlat som en galning!).
Men här är lite inspiration iaf:



Och här är då ringen som skulle modifieras isf:



Den kommer sitta innanför förlovningsringen på min hand:



Börjar känna mig stressad nu, måste snart bestämma hur min vigselring ska se ut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar