tisdag 25 september 2012

Min klänning?

Den här klänningen hämtade jag ut idag:


Den är av märket Manoukian och kostade 1445 kr. Jag tänkte ev. ha den på bröllopet. Jag provade den och det fattas ca 2 dm i ryggen för att det ska gå dra igen dragkedjan. Tuttarna är för stora! Min fästman tror att jag kommer lyckas gå ner så pass mkt i vikt på 3 månader så den passar, jag är tveksam. 

Och sen är jag lite tveksam för jag vet inte vid vilka tillfällen jag kommer kunna använda den sen. Svart är ju inte något som uppskattas vid alla tillfällen (tänker t.ex. på andras bröllop). Och om jag lyckas gå ner så pass mkt i vikt - vill jag inte ha en färggladare (eller vit) klänning på mitt bröllop då? Är det inte lite dystert med svart?

Jag är i valet och kvalet. Ska jag behålla den eller skicka tillbaka den? (Returen är gratis).

Hur som helst har jag ätit min sista chipspåse ikväll (JAA, PÅ EN TISDAG!). Imorgon köper jag naturdiet, frukt och tuggummi!!!! (Man får skitdålig andedräkt av att inte äta). Nu får det vara slut på miss piggy! Funderar på om jag ska köpa nån bättre kostersättning än naturdiet också. Vi får se.

Men ska jag behålla klänning eller inte? Jag vet inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar