torsdag 23 augusti 2012

Smoking!

Häromdagen fick jag ett nummer av Bröllopsguiden hemskickat till mig. (Tack snälla!). I den finns det ett reportage om brudgummens kläder. Ååh så fint det är med smoking! Tänk om jag lyckas få min fästman att köpa det, grr! :) Många män väljer ju att bära frack på sitt bröllop, men jag tycker det ser så fjantigt ut med det där tygstycket som hänger ner över rumpan som en halv kilt.

Bilder från Bröllopsguiden:

Jag tycker det vore väldigt kul att klä upp sig så man känner sig riktigt fin på bröllopsdagen, men det känns fel att ha ett så enkelt bröllop och så fina kläder till det. Det är en svår balansgång det där. Man vill göra dagen speciell men samtidigt vill man inte att det verkar som man försökt göra ett "riktigt" bröllop som bara blir fiasko då man inte bjuder så många, har nån toastmaster eller serverar trerätters på fint porslin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar