torsdag 23 augusti 2012

Ambivalens

Äh vafan!!! Jag vet inte hur vi ska göra med bröllopet! Satt precis och tittade igenom bilder från min brors bröllop. De hade också ett litet bröllop för familjen och jag blev nästan illamående nu när jag tänkte tillbaka på det! Det kändes som ett försök till ett riktigt bröllop fast allt var budgetalternativ, liksom. En festlokal som såg ut som ett ställe ungdomar hyr för att festa. Ett bord mitt i den tomma odekorerade lokalen. Bröllopstårta köpt från en matvarubutik. Det är inte så jag vill ha det!!! Just nu känner jag bara för att gifta mig en snabbis på Arlanda på väg till bröllopsresan och sen bara bjuda familjen på fika när vi kommer hem. Fast samtidigt vill jag göra mig fin och dansa brudvals osv. Blää jag vet inte hur vi ska göra! :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar