lördag 4 augusti 2012

Komma i form

Nu har vi nästan spikat ett datum för vårt bröllop. Det blir i juli 2013. Exakt hur det kommer gå till har vi fortfarande inte bestämt. Men det börjar väl bli dags att ta tag i det där med bröllopsformen. Även om vi inte ska ha något traditionellt bröllop med brudklänning osv så vill man ju ändå känna sig fin på sin bröllopsdag. Och det gör jag inte nu. Så nu har jag ca 11 månader på mig att gå ner i vikt. Jag kanske inte lyckas nå målvikten, men jag vill iallafall gå ner så jag blir närmre normalviktig än fet. Frågan är hur jag ska gå tillväga. Tror det viktigaste för mig är att komma gång med träningen. Det där träningskortet jag köpte för ett halvår sen har ju inte använts så flitigt kan man säga. Gångerna jag har nyttjat det kan jag räkna på min ena hand.

1 kommentar:

  1. Hej och grattis! Vi på BröllopsGuiden (www.brollopsguiden.se) skulle vilja skicka ett ex av vårt nya nummer av tidningen BröllopsGuiden till dig. Maila din adress till oss på info@brollopsguiden.se om du vill!

    SvaraRadera